nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Categorieën

Voordelige autostoelhoezen, ook voor bedrijfswagens inclusief accessoires!

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Verzending, retouren en annulering


Verzenden of afhalen

U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen, of kiezen om deze af te halen bij onze afhaallocatie in Almere. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct per email een bestelbevestiging. Vervolgens ontvangt een tweetal status-update emails als de bestelling verwerkt wordt en als deze is verzonden of klaarligt voor afhaling.

Na ontvangst van uw betaling streven we ernaar het pakket tussen de 2 en 4 werkdagen te verzenden. Mocht het artikel niet op voorraad zijn dan laten wij u dit altijd direct weten. Uiteraard doen we onze uiterste best om voor een zo spoedig mogelijke levering zorg te dragen.

Als u vooruitbetaald moet u rekening houden met een overboektijd van 1-3 werkdagen. Zodra uw betaling is ontvangen krijgt u van ons per email / telefoon bericht. En zal daarna uw bestelling door ons worden verwerkt.






         Uw bestelling online tracken



 
Zodra uw bestelling verzonden is krijgt u direct een verzendbevestiging per email. In deze verzendbevestiging vindt u de TNT-pakketcode. Hiermee kunt u uw bestelling volgen op de website van TNT post.


Indien u niet thuis bent

Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien u ook deze bezorging mist, kunt u de bestelling nog 3 weken ophalen op het postkantoor. 
 
        Ruilen en retouren


14 werkdagen afkoelingsperiode:

Indien de bestelde artikelen niet aan uw verwachting voldoen, heeft u het recht de artikelen, mits ongebruikt, binnen 14 kalenderdagen te retourneren. De termijn gaat in na ontvangst van het product. Bij meerdere producten uit een enkele bestelling gaat de termijn pas in na levering van het laatste product.

U dient Autostoelhoezen Online vooraf te informeren over de retourzending. De retour te zenden artikelen dienen, naar inzicht van Autostoelhoezen Online, compleet (inclusief verpakking), ongebruikt en in oorspronkelijke en onbeschadigde staat te zijn. Producten die beschadigd, niet compleet of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

De kosten voor het terugsturen van het product na de bedenktijd zijn voor u.


Stuur het dan binnen 14 dagen naar:
Autostoelhoezen Online
Bolderweg 2
1332 AT Almere-Buiten
o.v.v. de reden van uw retouring en uw ordernummer

Procedure Ruilen, Retourneren en Annulering

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.
  1. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
  2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  3. Onderaan deze pagina vind u een document "RMA formulier Autostoelhoezen Online" vul deze in en stop dit bij de retournering in de doos. 
  4. Graag uw bestelling in originele verpakking zoals deze is gearriveerd terugsturen en goed inpakken. 
  5. Na ontvangst van uw zending, stuurt Autostoelhoezen Online u een ontvangstbevestiging via e-mail.
  6. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten) binnen 14 werkdagen terug, afhankelijk van uw wens.   


Kosten
  • De kosten en het risico van een retourzending zijn voor rekening van de koper. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd. Na ontvangst, controle en goedbevinden van de retourzending, stort Autostoelhoezen Online het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke initiële standaard (en dus geen duurdere variant) verzendkosten retour op uw bank of girorekening.    

Annuleren of wijzigen
Indien u een geplaatste order wenst te wijzigen of te annuleren, laat u ons dit dan zo spoedig mogelijk en bij voorkeur via ons contactformulier of per email (info@autostoelhoezen-online.nl) weten. Wij zullen de ontvangst van uw annulering of wijziging altijd per mail bevestigen.

Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening.